anpassa bild för sidhuvud

Åh vad jag älskar WordPress-funktionen ”anpassa bild för sidhuvud”, jag skulle kunna anpassa bild för sidhuvud hela dagarna. Nu har jag säsongsanpassat bild för sidhuvud! Detta kommer att fortgå i all evighet törs jag nästan lova. Jag tänkte att tjejen med spegeln (en bild av den självbespegling som försiggår på detta utrymme) kan vara liksom default-sidhuvud och så kan jag byta och fixa med en miljon andra bilder lite som jag känner för det, jag har redan skurit till sådär femton stycken.

Vilka bra bok-julklappstips Martin Aagård har valt! Kanske bästa lilla tipslistan utanför Axess-bloggen (-Det tycker du ju bara för att 2/3 är böcker från förra sekelskiftet. -Ja). Flauberts Lexikon över vedertagna åsikter verkar ju toppen.

Nu följer en bild på Jane Birkin i syfte att 1) Visa hur jag gärna skulle se ut i en svart klänning som jag äger och som påminner om den på bilden, 2) Visa en bild som inte har ett endaste dugg med julen att göra, samt 3) Visa en bild från tiden efter färgfotots genombrott.

 

jane-birkin

– Je m’appelle Jane!

 

 

Lämna en kommentar

Filed under dagbok

Kommentera

