skor

snygga-skor

Åh jag dör, jag kommer att drömma om de här skorna i natt. (Jag såg dem här, länk länk.)

Jag lämnade tillbaka den ljusbeiga jackan idag. Jag sa ”Hej, jag skulle vilja lämna tillbaka den här” och tjejen i kassan sa, nästan anklagande, ”Den här fina?!”, och jag sa typ ”Ja men alltså jag köpte den i båda färgerna för jag kunde inte bestämma mig och jag har tänkt på det jättemycket och det var ett jättesvårt beslut men nu har jag faktiskt bestämt mig för att jag passar bättre i den mörkare och jag tycker att den är fin alltså jättejättefin underbar faktiskt så jag ska ha den alltså jag ska bara inte ha den här färgen!” och tjejen i kassan sa ”Eh, okej…”.

Nu ska jag laga mat med granatäpple i! Hej hej.

Lämna en kommentar

Filed under dagbok

Kommentera

