nu blir det reklam

Jag har varit med och gjort en så fin tidskrift igen! Kolla:

 

omslag-nr-1

 

Axess Magasin med ny tjusig layout! Här kan man läsa min text om prerafaeliterna (som den vackra omslagsbilden hänger ihop med). Här kan man läsa en fin text av Ann Heberlein. (Det är hon på det lilla porträttet nere till höger på omslaget, även om det kanske syns lite dåligt just här.) Och här kan man läsa Per Svenssons roliga text om medelklassen. Happy reading! Själv försöker jag nu få upp min kroppstemperatur – värmepannan i huset hos min hyrestant har gått sönder, så jag sov med tre täcken och duschade i vatten som var kallare än ni kan föreställa er. ”Det här är uppfriskande!” försökte jag tänka, men nu fattar jag att det snarare var hälsovådligt. Nu måste jag jobba. Hej, hörs.

3 kommentarer

Filed under dagbok, media

3 responses to “nu blir det reklam

  1. Tack för fin text om prerafaelitern. Läste om utställningen för några veckor sedan och blev sugen på att se den. Nu vet jag definitivt att jag vill.

  2. förförs av bilden. skrev inte Bernur någon blogginlägg om den för ett tag sedan?

  3. Therese

    Lilla Blå, tack!
    Och Isabelle: Bernur skrev om en annan målning av Rossetti, men de är ju verkligen rätt lika: samma tjej, samma hår, samma hals… :)

Kommentera

