önskas hyra:

Lägenhet i Stockholm, gärna centralt (helt sjukt gärna i Vasastan), kan vara precis hur liten som helst men bör ha kokvrå och badrum (med dusch i lägenheten) samt finnas till uthyrning i minst 6 månader, gärna längre. Det hela måste vara lagligt och med ett riktigt skrivet kontrakt eftersom jag börjar tröttna på att betala dubbla hyror med mina privata pengar. Jag kan vakta krukväxter, sända vidare post, allt sånt. Jag är skötsam och ordningsam och rökfri och kommer inte att ställa till med fest, jag är aktsam med andra människor saker. Referenser finns. Lämna en kommentar eller maila på ju5t1ne@hotmail.com . Jag blir gladare än jag kan förklara om någon kan hjälpa mig. Jag kom hem nu och min hyrestant var lite packad och sa ”Jaha, hej…” med slirig röst och dimmig blick, som om hon hade glömt att jag bor här (jag var borta i fem timmar), hennes ex gick omkring och hostade i vardagsrummet och verkade rätt packad han också och nu sover han på soffan och kommer att sitta och hosta (han hostar alltid, han har nog rökt pipa i hela sitt liv, han ser ut som en sjöman) i köket imorgon när jag vaknar och allt kommer att kännas lite besvärligt och jag skulle verkligen verkligen vilja bo någon annanstans än här känner jag mycket starkt nu.

Lämna en kommentar

Filed under dagbok

Kommentera

