picnic by the Älvsborgsbro

picnicby-the-alvsborgsbro

 

Glad Valborg! Jag grillade lax på en berghäll vid Röda Sten och nu vill jag gärna berätta det eftersom jag inte vet när jag senast ägnade mig åt en aktivitet på Valborg. Fast jag kommer inte att skriva något mer om detta nu eftersom jag är lite full, för tredje dagen i rad, och börjar inse att jag bör tänka på vad jag skriver när jag är lite full, för om jag verkligen skrev vad jag tänkte nu så skulle jag ångra mig djupt imorgon. Eller så skulle jag vara stolt. There’s a fine line, etc. Rubriken på detta inlägg är förresten en Suede-referens! I’ll buy us a bottle and we’ll drink in the petrol fumes!

Lämna en kommentar

Filed under dagbok

Kommentera

