paus

Hej, som ni märker har jag inte uppdaterat på ett tag och jag vet inte riktigt när jag kommer att göra det igen – jag har jobbat alldeles för mycket känner jag, så jag tänkte ta det extremt lugnt ett tag för annars kommer jag med stor sannolikhet bli galen. Kanske blir det inte ett så långt uppehåll, för de senaste dagarna har jag börjat känna för att blogga lite igen, eller typ visa lite bilder iallafall. Jag har hittat jättefina bilder! Hoppas att vi hörs snart. Kyss så länge.

8 kommentarer

Filed under dagbok

8 responses to “paus

  1. Lennart

    Therese!
    Tag det med ro, vi finns kvar när du får tid igen.

  2. sofia

    Ta det extremt lugnt bara, men åh vad jag saknar dina inlägg!

  3. (…) Höst ocksa för vissa saker läggs pa is. Som Therese Bohmans blogg. Och jag kan bara halla med Sofia – och alla oss andra som inte (ännu) kommenterat pausen. Vi hoppas det inte haller i sig alltför länge.
    Och att romanen utökas med ord.

    Vad som dock är lite trevligt är ju att bloggen tycks lyckas halla sig vid liv, i alla fall lite grann, medan innehaverskan tar paus (fa är de bloggar där det sker, sa det är en fin komplimang). Lite Tarkovskij, lite figuration. Lite som dödsrycken fran jycken som är övergiven i huset pa landet (men vars livsgnista vägrar att ge upp). (…).

  4. einar askestad

    samtidigt… varför inte ta en promenad eller fika med någon trevlig bekant istället? varför denna högst artificiella ”kommunikation”? är den det enda som den moderna människan orkar med eller förmår? begränsad, kontrollerad, skyddad?
    en fika på café ritorno, therese?

  5. Therese. Ta den tid du behöver. Jag har nyligen upptäckt din blogg, och det verkar som det finns många som ändå kommer att skriva kommentarer och hålla den vid liv. Tack!

  6. Sofia

    Nä nu börjar det bli riktigt tråkigt, buhu. Men du måste komma tillbaka när du verligen känner för det, inte för att vi gnäller.

  7. Hej Therese
    jag skickade mail till dig via Axess redaktionsadress, för jag kunde inte hitta någon annan. Angående nya numret. Har du sett det, mailet alltså?

Kommentera

