hejdå Skunk




Jag antar att alla som berörs redan har hört att Skunk stänger i övermorgon. Jag skrev en dödsruna (eller vad heter det? Minnesord?) över Skunk i Expressen igår, här kan man läsa.

Jag hoppas att ni har gjort er backup ordentligt, annars får ni skynda er nu. Jag har under senaste veckan ägnat mig åt att kopiera in min gamla skunkdagbok i den här bloggen. Större delen är färdig, känner man för att läsa kan man börja leta runt i arkivet för oktober och november 2008 i den här bloggen, där har jag klistrat in stora sjok med gammal dagbok. Här finns det första. Det ser lite knasigt ut och alla bilder funkar inte, men jag är ändå häpen över att det var så lätt: bara att klistra in i wordpressfältet. Detta kan jag rekommendera.

Hejdå Skunk. Det har varit ett nöje.

7 kommentarer

Under dagbok

7 svar till “hejdå Skunk

  1. När jag läste om nedstängningen tänkte jag genast på din underbara dagbok där, att någon måste rädda den. Skunkdagböcker först ner i livbåten, sedan barn och diverse vuxna!

  2. Lisa

    Haha, tittade lite i arkivet och hittade din länk till egyptiska porträtt: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Fayum-11.jpg .

  3. Men NEJ! Jag hade ingen aning, har inte loggat in på evigheter och har inte backupat mina inlägg (fastän jag tänkt tanken många gånger). Fan, nu blev jag ledsen. Fast kanske lika bra, ändå?

  4. För den det vederbör: Historien om Skunk är inte riktigt slut än, förhoppningsvis kan en ideell förening ta över och driva Skunk som vanligt. I vilket fall så är sidan fortfarande uppe om någon inte hunnit ta back up (servern la av eftersom alla kopierade sina skunkdagböcker samtidigt…)

  5. Eva Ström

    Din skunkdagbok övertygade mig att du snart skulle ha en plats även i andra media.
    Som sagt: Jag fick rätt!

  6. Eva: samma här!

  7. Anonym

    men allo liksom, skunk ÄR ju inte nedlagt ju!!!!

Lämna en kommentar