10 augusti 2011

3 kommentarer

Filed under dagbok

3 responses to “10 augusti 2011

  1. Vad är detta från för film?
    Jag var på Norrköpings Konstmuseum idag, vilken upplevelse! Riktigt välplanerat och trevligt, jag förlorade mig där i tre timmar utan att förstå hur tiden kunde gå så fort.
    Trevlig helg!

  2. Maja

    Jag vill också veta vad det är för film!

  3. Therese

    Förlåt min dåliga svarsfrekvens… bilderna är från BBC:s serie The Power of Art, som leds av Simon Schama, som är mannen på bilderna… i avsnittet dessa bilder kommer ifrån handlade det om Mark Rothko. Jag har inte sett alla delar ännu, men de jag hunnit med har varit toppen! Här kan man se dem till exempel: http://www.youtube.com/watch?v=NHsDeiV-QAs

Kommentera

