7 december 2011


Jag är fascinerad av zeppelinare. Den här håller på att landa till havs.

6 kommentarer

Filed under en bild om dagen

6 responses to “7 december 2011

  1. Lars

    Apropå Freuds fallstudier i föregående inlägg, så måste väl även en zeppelinare ibland bara vara en zeppelinare. Fast i det här fallet blir jag en smula osäker…

  2. Therese

    Hahaha! Nu blir jag generad… Plus att jag INTE går med på att min fascination skulle vara av fallisk art..!

  3. Lars

    Sorry, det var inte meningen att genera dig. Det var bara en allmän reflektion, som förmodligen sa mer om mig än dig.

  4. Therese

    Det var roligt :)

  5. sven

    Kräv zeppelinarna åter.Tänk vilka fina sight-seeing resor i luften det skulle bli i stället för nutidens trista flygplan.Nu förtiden skulle de ha helium och datorer i luftskeppen som skulle göra resorna säkra.

  6. Nilsson

    haha… Det här blir nog svårt att bortförklara. Alla dementier förvärrar bara saken.

Kommentera

