grafomani

Nu gjorde även jag (precis som Bernur och Anderdräkt av koppar) det roliga formuläret med frågor man svarar på med titlar ur sin bokhylla. Jag fegade ur dock, och valde bort några frågor som jag inte kunde svara på för att de kändes för allvarliga, det blev antingen för privat, eller för fånigt, eller bara dåligt och oärligt. Resten är hyfsat ärliga iallafall! Utom kanske färgen. Jag vet inte vilken min favoritfärg är… och jag har knappt några färg-titlar i min bokhylla.

Är du man eller kvinna? Den mörka kontinenten

Beskriv dig själv: Sensitiva amorosa

Hur mår du? Något av ett leende

Beskriv stället du bor på: Suburbia, och ibland Ett rum med utsikt

Vart skulle du vilja resa? Klassiska semesterorter i Europa

Vilken är din favoritfärg? Vitt över världen

Hurdant väder är det just nu? Ett moln på min himmel

Vilken är din favoritårstid? Kvava dagar

Om ditt liv vore ett tv-program, vad skulle det heta? Hjärtats landsflykt

Vad är du rädd för? Smärtan, om vi ska vara seriösa (Modedesign, om vi inte ska vara det.)

Dagens aforism: Om det är osynligt så fånga det med öppna händer

Vilket råd skulle du vilja ge? Mot strömmen!

Hur skulle du vilja dö? I skuggan av cypresser

Ditt motto: Skönhet för alla

3 kommentarer

Under dagbok

3 svar till “grafomani

  1. Hjärtats landsflykt, så vackert! Ett sånt här test säger förstås mer än allt om en själv …

  2. Therese

    Åh ja, visst är det vackert..!

  3. Hur skulle du vilja dö? I skuggan av cypresser

    Förlåt om jag är fånig, men jag tyckte det var rätt fint.

Lämna en kommentar